دیدار لاریجانی با اصولگرایان جا مانده از نشست طیف مرکزی اصولگرایان مجلس

تعدادی از نمایندگان اصولگرای مجلس که نتوانسته بودند در نشست طیف مرکزی اصولگرایان مجلس با حضور علی لاریجانی برگزار شد، شرکت کنند، امروز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند

در این جلسه که صبح امروز (چهارشنبه ۶ مهر) در ساختمان مشروطه تشکیل شد حدود بیست نماینده اصولگرای مجلس که در دیدار روز دوشنبه حضور نداشتند و خواستار ملاقات با لاریجانی شده بودند شرکت داشتند. نمایندگان حاضر در این جلسه با تشکر از تدابیر رئیس فراکسیون اصولگرایان در سازوکار ۸+۷ و حمایت از مباحث مطروحه در جلسه طیف مرکزی اصولگرایان بر محوریت روحانیت در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی تاکید کردند.

این نمایندگان همچنین ضمن تاکید بر ضرورت مرزبندی با جریان فتنه و جریان انحرافی، از رفتارهای افراطی که با نام اصولگرایی انجام می‌گیرد انتقاد کرده و خواستار پایان یافتن روند جدایی‌طلبی بخش‌های تندرو اصولگرایان وتمکین آنان از آیت‌الله مهدوی‌کنی شدند.

این نمایندگان از رئیس مجلس به خاطر دفاع از حیثیت مجلس قدردانی کردند واز رئیس فراکسیون اصولگرایان خواستند جلسات اصولگرایان معتدل تداوم یابد تا به همگرایی بیشتر نمایندگان در انجام وظایف قانونی خود بیانجامد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از فراست و هوشیاری نمایندگان مجلس، رفتار معتدل را یکی از شاخص‌های اصولگرایی دانست و تاکید کرد خدمت به کشور جز با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همدلی همه کسانی که به اعتلای کشور باور دارند، میسر نمی‌شود.

وی ضمن تاکید بر وجود سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف تصریح کرد:‌اگر فقط شعار بدهیم و بخواهیم با شعار، تجارت سیاسی کنیم قدمی برای تحقق مدعیات خود برنداشته‌ایم.

وی ادامه داد:‌ کارنامه هر نماینده در نقشی است که در تصویب قوانین کارگشا و انجام وظیفه نظارتی قوه مقننه ایفا کرده است زیرا محصور ماندن در شعار مشکلی از کشور حل نمی کند.

براساس این گزارش، در این جلسه حسنی نماینده نائین، حسنی نماینده لار، ‌ونایی، بروغنی، محسنی‌ثانی، حیدرپور، شبانپور، جویجری، غفار اسماعیلی،‌ تامینی،منصوری، موسوی جرف، سقایی، ترابی سیدکاظم موسوی نماینده اردبیل، اکبریان و گروسی شرکت داشتند.

منبع: خانه ملت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا